Hýbete se pravidelně?
Co člověk potřebuje, aby dával prioritu sám sobě a pravidelně sportoval?
Jak přístup ke sportu změnily události posledních let?
Proč víc sportuje mladší generace do 25 let než čtyřicátníci?
Nejen na tyto otázky odpovídal Štefan Blahovec, CEO sítě fitness center Form Factory, který byl hostem podcastu Myšlením na vrchol. Celý rozhovor můžete zhlédnout ve videu níže.
Zdraví jako produkt
„Když si každý měsíc odložíte na spořicí účet sto korun, po roce z vás nebude milionář. Efekt dlouhodobého ukládání a investice se projeví až po několika letech. Se zdravým životním stylem a cvičením je to velmi podobné,“ vysvětluje Blahovec v podcastu a dodává: „Zdraví vnímáme ve Form Factory jako produkt. Neprodáváme lidem vidinu vyrýsovaného těla, ale příležitost pravidelně se hýbat a pečovat o své zdraví. Důležitý je zdravý návyk, to je základ pravidelného pohybu. Není to jen o fitku s drahými stroji. Připravujeme pro zákazníky více pohybových aktivit od skupinových lekcí, přes jógu až po tanec.“
Štefan Blahovec v rozhovoru mimo jiné potvrzuje také myšlenky z FC Workshopu Silné Já Slabé Já v praxi. Ostatně, ani on sám za sebou nemá snadné období. Do firmy nastoupil v roce 2019, těsně předtím, než vypukla covidová krize. Když už konečně mohli otevřít dveře všech fitness center, znovu zákazníkům umožnit pečovat o své zdraví a začít odepisovat finanční ztrátu v řádu desítek milionů korun, vypukla válka na Ukrajině. Následovala energetická krize, finanční krize a nyní se mluví o konci firemních benefitů. Jak taková období zvládnout a stále vidět budoucnost pozitivně? I to si odnesete z dnešního podcastu.
Říkáte si, že po řešení jedné krize za druhou už musí být člověk unavený? Štefan má i přesto se svým týmem ambiciózní vizi. Rozhýbat celé Česko a Slovensko. I proto právě spouštějí největší expanzi v historii společnosti, během které zdvojnásobí počet fitness center v Praze i Brně. V sektor fitness věří a vidí v něm velký potenciál pro růst. Největší výzvou bude rozhýbat zákazníky ve věku 35+. Podle Štefana je to cílová skupiny, která na rozdíl od mladších cílovek není tolik ovlivněna influencery na sociálních sítích, ale stále ještě víc tradičními médii. Jak tyto lidi rozhýbat? Cestu nevidí jen v cílené reklamě, ale především v osvětě a edukaci.
Co se dozvíte v rozhovoru se Štefanem Blahovcem
- Jak Štefan vnímá podnikání v sektoru fitness
- Jak sociální sítě pozitivně ovlivňují mladší generaci a motivují k péči o sebe
- Jak vytrvat ve cvičení a osvojit si zdravé životní návyky
- Jak si nastavit a udržet zdravou motivaci k pravidelnému pohybu
- Jakou roli v tom hraje vášeň
- Co by Štefan řekl lidem na výmluvu „nemám čas“
- Proč nám chybí v životě zdravé vzory
- Co si představit pod významem Body inteligence
- Jak pravidelný pohyb přispívá k mentálnímu zdraví
- Kam Štefan směřuje s fitness centry Form Factory
- Jak velký potenciál pro růst tento sektor nabízí