FAQ = často kladené dotazy

ČLENSTVÍ

  • Chci číst Petrovy knihy, nebo magazín FC. Jak to mám udělat?
    Knihy Petra Casanovy zakoupíte na této internetové stránce.
    Magazín Petra Casanovy je součástí programu FC Premium. Jeho členy se stanete na této internetové stránce. Pak dostáváte magazín každé dva měsíce automaticky do schránky po celou dobu trvání Vašeho programu.
    Nebo si můžete kupovat samostatně jednotlivá vydání, pokud nějaké výtisky zbudou z rezerv programu FC Premium.
    Petrovy knihy ani magazíny nenabízí žádná kamenná prodejna. Osobně převzít knihu nebo magazín můžete pouze v našem sídle (Praha 1, Washingtonova 5, 4. patro).

     


  • Nevím si rady s vyplněním objednávkového formuláře na Vašich internetových stránkách. Jak mám postupovat?
    Aby mohla být Vaše objednávka v pořádku zpracována a položka řádně doručena, je nutné, aby byl správně vyplněn objednávkový formulář.
    Do adresy plátce vyplňte fakturační údaje.
    Objednáváte-li produkt na firmu, nezapomeňte vyplnit i všechna políčka, která se týkají firmy (název, IČ, DIČ).
    Pokud se Vaše doručovací adresa (na kterou chcete obdržet zásilku) liší od adresy fakturační, nebo chcete časopis darovat (blízké osobě), vyplňte podle toho i adresu pro doručení.
    Věnujte zvýšenou pozornost detailům objednávky, kde vybíráte například metodu platby.

     


  • Jak mám uhradit objednávku členství?
    Objednávku můžete uhradit platební kartou online, či bankovním převodem. Členství nelze objednat na dobírku.
    Pokud chcete uhradit objednávku obratem pomocí platební karty, zvolte jako způsob úhrady platbu online platební kartou. Po odeslání takové objednávky budete přesměrováni přímo na platební bránu, kde vyplníte údaje o své platební kartě a potvrdíte úhradu. Platba proběhne během několika minut. 
    Objednávku můžete uhradit i bankovním převodem. V případě této volby obdržíte v e-mailu všechny potřebné údaje pro zadání platebního příkazu ve svém internetovém bankovnictví. I v případě této úhrady doporučujeme věnovat zvláštní pozornost správnému vyplnění variabilního symbolu a celkové částky objendávky včetně poštovného.

     


  • Je poštovné zahrnuto v ceně?
    Pouze u programu FC Premium pro Českou republiku. V případě dodání magazínů na Slovensko účtujeme poplatek ve výši 13 eur u půlročního členství, a 22 eur u ročního členství.

     


  • Jak rychle proběhne odeslání a doručení magazínu?
    Přijaté objednávky členství uhrazené do neděle jsou zpracovávány každé pracovní pondělí. Objednávky zasíláme prostřednictvím České pošty jako obyčejné psaní. Doručení zásilky proběhne do 10 pracovních dnů. Je nutné mít řádně označenou schránku příjemce.

     


  • Kdy bývá doručeno do schránky nové vydání magazínu?
    Pokud jste novými členy programu FC Premium, dostanete vydání, které je aktuální v den připsání platby na náš účet, jako dárek. Vaše objednávka bude zpracována nejbližší pondělní ráno a následné doručení trvá cca 10 pracovních dnů. Magazín FC je dvouměsíčník. Přímo z tiskárny odchází na konci každého lichého měsíce a dorazí vám do poloviny následujícího měsíce. Magazín Improovio je také dvouměsíčník, vychází na konci každého sudého měsíce.

    Pokud Vámi objednaný magazín doposud nedorazil, nebo si chcete ověřit datum odeslání Vašeho výtisku, zeptejte se mailem zaslaným na tuto adresu.


  • Žiju v zahraničí. Jak mohu objednat jakýkoli produkt tam?
    Litujeme. Zasíláme pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky.
    Zájemci o zaslání produktů do jiných zemí to řeší tak, že nechají své přátele, žijící v České nebo Slovenské republice, standardně objednat produkt na adresu ve své zemi a doručený produkt následně přepošlou na jakoukoli adresu v zahraničí. My tak přímo nečiníme.

    Je možné objednat si FC Klub, který obsahuje pouze elektronické výhody.


  • Jak mohu zakoupit starší vydání tištěného magazínu?
    Dotisk neprovádíme. Veškerá vydání jsou dostupná jen do vyprodání. Zbývající starší výtisky jsou k sehnání pouze na této internetové stránce. Součástí členství v programu FC Premium je přístup do digitálního archivu všech doposud vydaných čísel magazínu FC.

     


  • Když neobdržím magazín v podezřele dlouhé době, kam se mám obrátit?
    Pište na tuto adresu, zjistíme, kde je problém. Do e-mailu uveďte svou platnou aktuální doručovací adresu, abychom mohli prověřit, že byla zásilka odeslána správně. V případě nedoručeného tištěného magazínu je možné uplatnit reklamaci nejpozději do 60 dnů od vydání daného čísla. Mějte na paměti, že ve většině případů jsou objednávky doručeny do avizovaných 10 pracovních dnů. Může se ale stát, že z technických důvodů (převis poptávky) nebo distribučních (problém České pošty) má doručení zpoždění.

  • Chci změnit doručovací adresu nebo jiné údaje v již založené objednávce. Co mám udělat?
    Pokud potřebujete ve své objednávce dodatečně cokoli změnit, pošlete nám mail na tuto adresu. Uveďte kromě nového údaje i ten původní a také číslo Vaší objednávky. V případě tištěného magazínu lze změnu doručovací adresy pro nové vydání zpracovat nejpozději jeden týden před vydáním nového čísla. Později zaslané změny se projeví až od čísla dalšího.

  • Bylo mi doručeno poslední vydání tištěného magazínu, končí můj členský program FC Premium. Chci ho prodloužit. Musím znovu vyplňovat objednávkový formulář?
    Nemusíte, a ani to nedoporučujeme. Po expiraci členství obdržíte informační e-mail o obnovené objednávce. Tento e-mail bude obsahovat odkaz, kterým můžete program jednoduše prodloužit. Výhody: Nemusíte tam zase vyplňovat své údaje, ty budete mít již předvyplněny. Navíc všechny Vaše objednávky budou evidovány pohromadě a nám se tak snáze budou dohledávat údaje o skončeném i stávajícím programu.

  • Jak mohu kontaktovat Petra Casanovu se žádostí o radu, osobní setkání nebo jeho účast na konkrétní akci?
    Petr Casanova je velmi vytížený. Není v jeho možnostech sledovat každou zprávu a každý komentář na facebookové stránce FirstClass.cz, která má více než 300 000 fanoušků a přes milion čtenářů každý měsíc. Využívejte proto prémiové prostředí FirstClassu, více ZDE. Děkujeme za pochopení. Členové FC PREMIUM mohou Petra kontaktovat skrz poradnu.

  • Jak se mohu stát členem Klubu motivace na Facebooku? 

Stačí zde požádat o vstup do skupiny a vyplnit požadované otázky. Schválení trvá 2-3 pracovní dny.


  • Jaké elektronické výhody jsou součástí členství FC PREMIUM?

Součástí členství je čtení uzamčených článků na webu firstclass.cz. Pro čtení se stačí přihlásit do Vašeho účtu zde. Také můžete číst elektronické magazíny v aplikaci FC. Pro Android ji naleznete zde, pro iOS (Apple) zde. Pro přihlášení složí stejné údaje, jako do členského účtu na webu.


  • Neznám své přihlašovací údaje. Kde je získám?

Jako přihlašovací jméno slouží vaše e-mailová adresa, kteoru jste použili při založení objendávky. Heslo, pokud ho neznáte, si můžete obnovit přes tento odkaz.

0
    0
    Košík
    Košík je nyní prázdnýZpět do obchodu
      Top
      Shopping Cart