FAQ = často kladené dotazy

Kde naleznu zakoupenou e-knihu / audioknihu?

E-knihy i audioknihy jsou dostupné pouze v mobilní aplikaci FirstClass.cz. Přihlašovací údaje jsou stejné jako máte ke svému účtu. Pokud jste se u nás nově registrovali, přihlašovací údaje obdržíte e-mailem. Prosíme o kontrolu hromadné pošty a složky SPAM.

Selhala platba kartou. Co mám dělat?

Pokud selhala platba kartou, můžete vytvořit novou objednávku a zkusit opětovně platbu kartou online. Nebo lze objednávku zaplatit bankovním převodem dle pokynů, které obdržíte e-mailem.

Platba v CZK

Číslo účtu: 2001563461/2010

Variabilní symbol: číslo objednávky

Částka: dle objednávky

Platba v EUR

Číslo účtu: 2400668156/2010

IBAN: CZ0920100000002400668156

BIC: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol: číslo objednávky

Částka: dle objednávky

Jak a kde se mohu setkat s Petrem?

Ohledně setkání a eventů, prosím, sledujte náš web. Pokud jste odběratelem newsletteru, o veškerých plánovaných akcích se dozvíte jako první.

Přišel mi e-mail, že mám vytvořenou objednávku, ale nic jsem neobjednával/a.

Zřejmě se jedná o automaticky obnovenou objednávku členství, která je však nezávazná. 

Mám zájem o věnování od Petra Casanovy. Jak jej mohu získat?

Věnování lze zajistit pouze do předem zaplacených objednávek tištěných knih. Pokud o něj máte zájem, stačí uvést přání věnování do poznámky k objednávce v posledním kroku objednávky.

Prosím, počítejte s tím, že se tímto krokem doba odeslání zásilky může prodloužit i o 2-3 týdny.

Neobdržela jsem magazín, ačkoliv mám aktivní členství. Koho mohu kontaktovat?

Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu: [email protected]. Budeme rádi, pokud do e-mailu uvedete číslo objednávky členství a doručovací adresu.

Reklamaci nedoručení magazínu je možné uplatnit do 60 dnů od vydání daného čísla.

SHOP

Kdy obdržím svou objednávku?

Objednávky vyřizujeme každý pracovní den. Pokud máme zboží skladem, od přijetí platby nebo nebo při zvolení platby na dobírku obdržíte balíček do 3 pracovních dnů.


Kde naleznu informace ke své objednávce?

O průběhu vyřízení Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem. Stav naleznete také ve svém účtu.


Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

V detailu produktu naleznete vpravo vedle ceny zelený nápis “skladem”. V případě, že je některé zboží momentálně vyprodané, je u produktu uveden stav „vyprodáno“. U objednávek v předprodeji je uveden stav “na objednávku”.


Mám slevový kupón. Jak jej mohu uplatnit?

Slevový kód v jeho přesném znění uplatníte v 1.kroku objednávky, kde kliknete na “přidat kupón” v sekci celkem k platbě a kliknete na “použít kupón”.


Doprava a platba. Jaké jsou možnosti?

Objednávky nad 1000 Kč vč. DPH jsou dodávány zdarma po ČR (neúčtujeme dopravné ani balné).

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo je lze také vyzvednout osobně v Praze.

Na Slovensko zasíláme prostřednictvím dopravce Zásilkovna – přímo na adresu nebo do Z-point.

Poštovné ČESKÁ REPUBLIKA

Česká pošta

Balík do ruky – 99 Kč

Balík na poštu – 79 Kč

Od částky 1000 Kč doprava zdarma

Dobírka – 39 Kč

Zásilkovna

Doručení na Z-point – 59 Kč

Doručení na adresu – 89 Kč

Od částky 1000 Kč doprava zdarma

Dobírka – 39 Kč

Osobní odběr

Osobní odběr je zdarma, objednávku lze vyzvednout na adrese Washingtonova 1624/5, Praha 1. Platba objednávky je možná i na místě hotově nebo kartou. 

V případě osobního odběru, prosím, vyčkejte na informační e-mail, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Děkujeme! 

Otevřeno máme úterý – čtvrtek / 8:00 – 16:00, k vyzvednutí mějte, prosím, připravené číslo objednávky, které naleznete v potvrzovacím e-mailu.

AKTUÁLNÍ INFORMACE K OSOBNÍM ODBĚRŮM

DO ČTVRTKA 20.10.2022 JSOU OSOBNÍ ODBĚRY NA ADRESE WASHINGTONOVA 1624/5, PRAHA 1

V TERMÍNU 21. – 31.10.2022 NEJSOU OSOBNÍ ODBĚRY MOŽNÉ

OD ÚTERÝ 1.11.2022 JSOU OSOBNÍ ODBĚRY MOŽNÉ NA NOVÉ ADRESE: STROUPEŽNICKÉHO 3191/17, 150 00 PRAHA 5 – SMÍCHOV, vstup za rohem z ulice Karla Engliše

 

Poštovné SLOVENSKO

Zásilkovna

Doručení na Z-point – € 4

Doručení na adresu – € 6

Dobírka – € 1

Zasíláme pouze po ČR a na Slovensko.


Jak lze zaplatit objednávku?

Úhradu objednávky je možné provést následujícím způsobem:

Online platební karta – nejjednodušší a nejrychlejší způsob úhrady Vaší objednávky je platba kartou online.

Bankovní převod – objednávku lze do 14 dnů od jejího vytvoření zaplatit bankovním převodem. 

Dobírka – platbu objednávky můžete učinit po převzetí zboží od přepravce.

Hotově či kartou – objednávku lze uhradit hotově či kartou v případě osobního odběru v naší kanceláři na adrese Washingtonova 5, Praha 1. 


Lze objednané zboží vrátit?

Zboží z e-shopu můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí v naší kanceláři v Praze nebo jej zaslat zpět na adresu First Class Publishing, a. s.,  Washingtonova 1624/5, 110 00 Praha 1. K nepoškozenému zboží, prosím, přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.


Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?

Pokud Vám dorazilo poškozené zboží, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu: [email protected]. Do zprávy přiložte fotografii produktu, popis poškození a číslo objednávky.


Přišla mi nekompletní zásilka. Jak mám postupovat?

V případě obdržení nekompletní nebo chybné zásilky nás, prosím, kontaktujte na e-mailu: [email protected]. Napište nám číslo Vaší objednávky a jaké nesprávné produkty Vám byly doručeny / jaké produkty chyběly.


Chci koupit členství FC KURZ jako dárek. Jak mám postupovat?

Pokud chcete koupit členství jako dárek, doporučujeme zakoupit dárkový poukaz. Při nákupu postupujte jako při klasické objednávce na e-shopu. Doručena Vám bude zásilka s poukazem, na zadní straně poukazu naleznete pokyny k aktivaci, unikátní aktivační kód a platnost poukazu.

Obdarovaný může uplatnit dárkový poukaz do data jeho platnosti. Předplatné začíná datem aktivace.


Obdržel jsem tištěný dárkový poukaz. Jak jej mohu uplatnit?

Samotným nákupem dárkového poukazu se členství neaktivuje. Na zadní straně naleznete pokyny k aktivaci, dle kterých postupujte. Pokud potřebujete s aktivací členství pomoci, kontaktujte nás na e-mailu: [email protected], kam nám zašlete kód z poukazu a údaje (celé jméno, e-mail, telefon a doručovací adresu), na které máme členství vytvořit.


Lze knihy Petra Casanovy zakoupit v běžné síti knihkupectví?

Produkty Petra Casanovy jsou oficiálně ke koupi pouze na našem e-shopu.


Mohu změnit doručovací adresu objednávky?

Pro zaplacené objednávky a ty na dobírku již adresu bohužel upravit nelze. Pokud máte vytvořenou objednávku a ještě jste nezadali platební příkaz, adresu můžeme upravit. V tom případě nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem na [email protected].


Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 607 975 171 (provozní doba Po – Pá / 8:00 – 16:00).

ČLENSTVÍ

Kde koupím členství?

Nabízíme dva typy předplatného: FC Kurz a FC Workshop. Zakoupit je lze na odkazech.

V rámci programu FC nabízíme FC Kurz, který obsahuje tištěný magazín a FC Klub. Jejich rozdíly a výhody naleznete na odkazu.


Nelze mi dokončit objednávka členství. Co s tím?

V případě nemožnosti dokončit objednávku, máte již pravděpodobně aktivní členství nebo vytvořenou objednávku. V tom případě, prosím, kontaktujte zákaznický servis na e-mailu: [email protected].


Jakým způsobem mohu zaplatit členství?

Objednávku je možné zaplatit pouze platbou předem, tedy kartou online nebo bankovním převodem. Pro tento produkt není možná platba na dobírku.

Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte e-mailem potřebné údaje pro zadání platebního příkazu. Objednávku lze zaplatit do 14 dnů, po uplynuté této lhůty bude objednávka automaticky stornována.


Platba kartou se nezdařila, jak zaplatím objednávku?

Pokud z nějakého důvodu neprošla platba kartou online, objednávku lze zaplatit bankovním převodem na základě údajů, které obdržíte e-mailem.


Je poštovné zahrnuto v ceně?

Poštovné je součástí FC Kurz a FC Workshop pro Českou republiku.

V případě dodání na Slovensko se k částce za FC Kurz a FC Workshop účtuje poplatek za poštovné EUR 22.


Neznám své přihlašovací údaje. Kde je získám?

Přihlašovací jméno je Vaše e-mailová adresa, kterou jste použili pro založení objednávky. Heslo můžete obnovit přes zapomenuté heslo.


Od kdy mám aktivní členství a mohu využívat výhody?

Členství se aktivuje automaticky po spárování platby s objednávkou. O přijetí platby budete informováni e-mailem, následně obdržíte informační e-mail o Vašem členství a od té doby můžete využívat veškeré výhody.


Jaký magazín obdržím jako první a kdy?

Předplatné začíná vždy aktuálním číslem dle data připsání platby na náš účet. Aktuální číslo je zobrazeno u daného typu členství.

Dokončené objednávky členství jsou vyřizovány nejbližší středu od platby a magazín dorazí do 7 pracovních dní do Vaší schránky. 

Následující magazíny jsou odesílány automaticky na začátku měsíce po vydání magazínu a dorazí do 10 pracovních dní.


Jakým způsobem magazíny posíláte?

Magazíny, které jsou součástí předplatného, zasíláme přes Českou poštu jako obyčejné psaní na adresu, která byla uvedena jako doručovací. Váš výtisk dorazí do schránky, je tedy třeba ji mít řádně označenou jménem z doručovací adresy.

Na Slovensko zasíláme prostřednictvím dopravce Zásilkovna přímo na doručovací adresu.


Jak často vychází magazín?

Magazín FC Kurz je dvouměsíčník, vychází na konci každého lichého měsíce.

Magazín FC Workshop je také dvouměsíčník, vychází na konci každého sudého měsíce.


Neobdržela jsem magazín, ačkoliv mám členství. Koho mohu kontaktovat?

Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu: [email protected]. Budeme rádi, pokud do e-mailu uvedete číslo objednávky členství a doručovací adresu.

Reklamaci nedoručení magazínu je možné uplatnit do 60 dnů od vydání daného čísla.


Lze získat magazíny i bez předplatného?

Tištěné magazíny je možné zakoupit samostatně na našem e-shopu.

Aktuální číslo magazínu je v elektronické podobě dostupné členům FC Klub.


Zasíláte i do zahraničí?

Je nám líto, ale aktuálně zasíláme pouze v rámci České republiky a na Slovensko.

Členství FC Klub je vhodné i pro zahraniční zájemce. 

Zájemci o FC Kurz obvykle zvolí doručovací adresu v Česku nebo na Slovensku a využívají ze zahraničí elektronické výhody.


Jsou k dostání i starší vydání tištěného magazínu?

Veškeré dostupné produkty naleznete na našem e-shopu. Dotisk vyprodaných magazínů neprovádíme. Starší vydání jsou dostupná v elektronické verzi členům programu FC Kurz.


Chci upravit doručovací adresu u svého členství. Jak?

Doručovací adresu můžete změnit přímo ve svém účtu v sekci adresa přes upravit. Nebo nás kontaktujte na e-mailu: [email protected] a s úpravou Vám rádi pomůžeme.


Jak se mohu stát členem Klubu Motivace?

Skupina Klub Motivace na Facebooku je určena členům programu FC. Je tedy třeba mít aktivní FC Kurz, FC Klub nebo předplatné FC Workshop. Pro přidání do skupiny je nutné mít vytvořený účet na Facebooku.

Stačí zde zažádat o přidání do skupiny, vyplnit číslo objednávky aktivního členství a Vaše žádost bude do 2-3 pracovních dnů schválena.


Jak si mohu prodloužit členství?

Na konci členství Vám přijde e-mail s obnovenou objednávkou stejného typu členství, jako jste dosud měli. V tom případě stačí obnovení zaplatit dle údajů v e-mailu (číslo účtu, částka a variabilní symbol), obnovená objednávka je platná 14 dnů, po té bude automaticky zrušena.

Pokud obnovení nestihnete, lze si jednoduše vytvořit novou objednávku zde.


Jak mohu zrušit členství?

Členství nelze zrušit předčasně viz všeobecné obchodní podmínky. Ukončeno bude datem jeho expirace.


Jak mohu kontaktovat Petra Casanovu?

Ohledně setkání a eventů sledujte naše stránky. Pokud jste odběratelem newsletteru, o veškerých plánovaných akcích se dozvíte jako první.

Pro členy programu FC Kurz byla zřízena poradna, na dotazy odpovídá během speciálních živých vysílání.

Využijte prémiové prostředí FirstClass, více informací naleznete zde.


Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 607 975 171 (provozní doba Po – Pá / 8:00 – 16:00).

Top
Shopping Cart