V udržitelnosti se vše počítá, i málo je dost, říká CEO české továrny na ekodrogerii

Udržitelnost a ekologie jsou velká témata posledních let v celé společnosti. Na trhu je spousta známek a certifikací, které garantují šetrný přístup k životnímu prostředí. Sledují ještě vůbec spotřebitelé tyto značky? Jak poznat, kdy to firma myslí s udržitelností vážně a kdy se jedná jen o marketingový tah? Nejen na tyto otázky odpovídal v podcastu Jan Čillík, generální ředitel Tierra Verde, české továrny na ekologickou drogerii.

True Eko

Honza Čillík nastoupil do firmy v roce 2015. Tehdy ještě nebyla témata jako udržitelnost a ekologie tak žhavá jako jsou dnes. V rozhovoru přiznává, že firma patřila spíš k vymezené komunitě lidí, kteří už tehdy přemýšleli nad zdravějším přístupem k životu. I pro Honzu bylo téma udržitelnosti a ekodrogerie poměrně čerstvé, ale zamiloval se do něj a postupem času se v Tierra Verde vypracoval až na pozici generálního ředitele.

V FC Workshopu Silné Já versus Slabé Já v praxi čtenářům vysvětlujeme, jak naslouchat svému vnitřnímu hlasu takovým způsobem, aby nedocházelo ke zbytečnému vnitřnímu boji a člověk si byl schopen za každých okolností vybrat svou vlastní cestu k lepšímu životu. I Honza Čillík v podcastu zmiňuje, jak moc tato schopnost souvisí s opravdovou ekologií a udržitelností.

„Ve firmě žijeme podle principů skutečně ekologického života. Hledáme souvislosti a řešení skutečných ekologických problémů. Není to jen o samotných produktech, jejich vývoji a použitých obalech. Udržitelnost musí být nejen environmentální a ekonomická, ale také energetická, myšleno, jakou energii a jaké pocity přinášíme skrze produkty zákazníkům.“

Co vše se dozvíte v rozhovoru s Janem Čillíkem

  • Co Honzu přivedlo do továrny s ekodrogerií v Popůvkách u Brna
  • Jak se vyznat v různých eko certifikátech u produktů
  • Jak covid a další negativní události ve společnosti ovlivnily eko-udržitelný přístup k životu
  • Jaký je rozdíl mezi konvenční a ekologickou drogerií v jejím používání
  • V čem je náročnější vývoj ekodrogerie oproti běžné drogerii
  • Jak začít přemýšlet udržitelně a změnit životní návyky
  • Proč v ekologii platí, že i málo je dost
  • Jakou má Honza Čillík vizi v Tierra Verde
  • Proč není pro Honzu firemní růst jen o vyšším obratu
  • Jak Honza vnímá konkurenci v ekodrogerii
  • Jak zvládá udržovat balanc osobního a pracovního života
  • Jak si uvědomuje své silné a slabé stránky v praxi

Zadejte vaši emailovou adresu
Top
Potvrzení odstranění příspěvku
Jste si jistý, že chcete tento příspěvek smazat?
Toto okno se automaticky zavře za
Shopping Cart