Muž který nedovolil druhým rozhodnout o vlastním osudu

Napoleon Hill kdysi řekl: „V každé špatné situaci lze nalézt zárodek vyššího dobra.“

Přesně tohle zažil můj dnešní host podcastu Myšlením na vrchol. David Moravec objevil v době pandemie byznys, v němž dnes počítá obraty v desítkách milionů korun. Jak přijít s něčím novým, když jsou lidé ze všech stran zahlceni negativitou a hrůzu nahánějícími informacemi? Jak si udržovat zdravou mysl? Jak ustát rychlý růst firmy?

O tom všem jsem si dnes povídal společně s Davidem Moravcem z firmy Cacadoo.

Horský vzduch

Se dvěma společníky provozoval síť restaurací. Když i do něho tvrdě udeřila covidová pandemie, vydal se do hor vyčistit si hlavu. Vzápětí rozjel nový byznys. Jeho firma vyrábí a prodává oblečení a doplňky pro pravé horaly, lidi, kteří sdílejí lásku k horám, přírodě a dobrodružství.

Když jsem se procházel po vrcholu hor, vyplavily se endorfiny, přišel dobrý pocit a radost ze života. V hlavě se mi začaly rodit nápady, jak by se dala tato krásná příroda a horalství podchytit i v této době. Restaurace byly zavřené, najednou jsem byl doma a neměl co dělat. A myšlenky najednou přicházely – oblečení pro horaly, e-shop, výroba… Myslím, že po návratu z hor jsem skočil jen do sprchy, a ihned vymýšlel první motivy,“ popisuje úplný start nového podnikání David. Horský vzduch mu skutečně vyčistil myšlenky a přivedl na novou životní dráhu.

K rychlému startu a úspěchu mu pomohly i zkušenosti s grafikou a tvorbou webů a provozováním jiných e-shopů, čímž se zabýval ještě před pohostinstvím.

Neprodáváme výrobu triček, nýbrž myšlenky konkrétních potisků. Ani se jako firma zaměřená na prodej triček neprezentujeme,“ říká David. V tištěném Kurzu prevence vyhoření se zabýváme problematikou, jak si udržet zdravou motivaci a dostatek energie do života. A na stejnou otázku jsem se zeptal také Davida. „Vždy jsem se chtěl mít dobře, toužil jsem být úspěšný v tom, co dělám. Proto jsem roky seděl u počítače i v okamžicích, kdy se kamarádi vypravili na zábavu. Cestu k dnešnímu úspěchu jsem si kopal strašně dlouho. A jak se říká: Vydržet, vydržet! V jednu chvíli se to prostě zlomí. A Cacadoo byl můj zlom.“

Co vše se dozvíte z rozhovoru s Davidem Moravcem?

– Čím se liší oblečení horalů
– Co přimělo Davida pro tento druh byznysu
– Jak s novým e-shopem pro horaly začínal
– Jak si grafik a kadeřník otevřeli restauraci
– Proč se rozhodl nevyrábět si trička sám, ale vložil důvěru do již prověřené značky
– Jaké čítá a plánuje firma Cacadoo obraty
– Jaké motivy se momentálně těší největšímu zájmu
– Jak David ustál raketový růst
– Co všechno se musel David během dvou let naučit
– Jak velký tým dnes stojí za e-shopem Cacadoo
– Kolik má David ještě jiných projektů
– Jak udržuje balanc mezi časovými nároky na úspěch a osobním životem
– Co se nepovedlo a na co nerad vzpomíná
– Jaké má David další vize a plány do budoucna

Jak vás můžeme dál inspirovat?

  1. Líbí se vám myšlenky, které zazněly v dnešním rozhovoru, a přemýšlíte, jak je aplikovat do života? Staňte se předplatitelem FC Workshopu a získejte každé dva měsíce nástroj, který vám s tím pomůže. Předplatné získáte jen zde.
  2. Napadla vás během rozhovoru nějaká otázka přímo na Davida Moravce? Kontakt získáte zde.  
Vyberte si z podobných témat
Top
Shopping Cart