FAQ = často kladené dotazy

Kde naleznu zakoupenou e-knihu?

E-knihy jsou po zaplacení dostupné v zákaznickém účtu na FirstClass.cz 

Ke svému účtu se přihlásíte svým registračním e-mailem a k němu příslušným heslem, pokud potřebujete nastavit nové heslo, lze tak učinit přes odkaz zapomenuté heslo.

Naše e-knihy ( Znovuzrození, Cítit rozumem, myslet srdcem, L.E.Ž., JáMy spřízněných duší, Čtyři prány štěstí ) si můžete v sekci E-knihy stáhnout do PC, mobilního telefonu, čtečky nebo poslat na váš email ve formátech: MOBI, EPUB. Na systému se soustavně pracuje a veškeré naše publikace budeme postupně doplňovat. Prosíme o trpělivost.

Pro převod našich formátů e-knih na PDF, využijte prosím jeden z online převodníků elektronických knih. Za převod originálního formátu do formátu PDF nepřebíráme odpovědnost.

Videonávod na stažení naleznete ZDE

Selhala platba kartou. Co mám dělat?

Pokud selhala platba kartou, můžete vytvořit novou objednávku a zkusit opětovně platbu kartou online. Nebo lze objednávku zaplatit bankovním převodem dle pokynů, které obdržíte e-mailem.

Platba v CZK

Číslo účtu: 2001563461/2010

Variabilní symbol: číslo objednávky

Částka: dle objednávky

Platba v EUR

Číslo účtu: 2400668156/2010

IBAN: CZ0920100000002400668156

BIC: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol: číslo objednávky

Částka: dle objednávky

Jak a kde se mohu setkat s Petrem?

Ohledně setkání a eventů, prosím, sledujte náš web. Pokud jste odběratelem newsletteru, o veškerých plánovaných akcích se dozvíte jako první.

Neobdržela jsem pracovní FC knihu, ačkoliv mám aktivní členství FC Kurz. Koho mohu kontaktovat?

Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu: [email protected]. Budeme rádi, pokud do e-mailu uvedete číslo objednávky členství a doručovací adresu.

Reklamaci nedoručení FC knihy je možné uplatnit do 60 dnů od vydání daného čísla.

SHOP

Kdy obdržím svou objednávku?

Objednávky vyřizujeme každý pracovní den. Pokud máme zboží skladem, od přijetí platby nebo nebo při zvolení platby na dobírku obdržíte balíček obvykle do 5 pracovních dnů.


Kde naleznu informace ke své objednávce?

O průběhu vyřízení Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem. Stav naleznete také ve svém účtu.


Mám slevový kupón. Jak jej mohu uplatnit?

Slevový kód v jeho přesném znění uplatníte v 1.kroku objednávky, kde kliknete na “přidat kupón” v sekci celkem k platbě a kliknete na “použít kupón”.


Doprava a platba. Jaké jsou možnosti?

Objednávky nad 1000 Kč vč. DPH jsou dodávány zdarma po ČR (neúčtujeme dopravné ani balné).

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo je lze také vyzvednout osobně v Praze.

Na Slovensko zasíláme prostřednictvím dopravce Zásilkovna – přímo na adresu nebo do Z-point.

Poštovné ČESKÁ REPUBLIKA

Česká pošta

Balík do ruky – 99 Kč

Balík na poštu – 79 Kč

Od částky 1000 Kč doprava zdarma

Dobírka – 39 Kč – tuto možnost nelze využít u objednávek v rámci předprodeje

Zásilkovna – tuto možnost nelze využít u objednávek v rámci předprodeje

Doručení na Z-point – 79 Kč

Doručení na adresu – 89 Kč

Od částky 1000 Kč doprava zdarma

Dobírka – 39 Kč 

Osobní odběr tuto možnost nelze využít u objednávek v rámci předprodeje

Osobní odběr je zdarma, objednávku lze vyzvednout na adrese Stroupežnického 3191/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov, vstup za rohem z ulice Karla Engliše do kavárny Space Cafe. Platba objednávky je možná i na místě hotově nebo kartou. 

V případě osobního odběru, prosím, vyčkejte na informační e-mail, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Děkujeme! 

Objednávky lze vyzvednout pondělí – pátek / 8:00 – 18:00, k vyzvednutí mějte, prosím, připravené číslo objednávky, které naleznete v potvrzovacím e-mailu.

Poštovné SLOVENSKO

Zásilkovna

Doručení na Z-point – € 4

Doručení na adresu – € 6

Dobírka – € 1

Zasíláme pouze po ČR a na Slovensko.


Jak lze zaplatit objednávku?

Úhradu objednávky je možné provést následujícím způsobem:

Online platební karta – nejjednodušší a nejrychlejší způsob úhrady Vaší objednávky je platba kartou online.

Bankovní převod – objednávku lze do 14 dnů od jejího vytvoření zaplatit bankovním převodem. 

Dobírka – platbu objednávky můžete učinit po převzetí zboží od přepravce, tuto možnost nelze využít u objednávek v rámci předprodeje

Hotově či kartou – objednávku lze uhradit hotově či kartou v případě osobního odběru v naší kanceláři na adrese Stroupežnického 3191/17, Praha 5, 150 00 


Lze objednané zboží vrátit?

Nepoškozené zboží z e-shopu můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí na adresu: Firstclass.cz, sklad Dextrum Fulfillment, a.s., Kirilovova 181, Paskov, PSČ: 739 21. Do balíčku s vratkou vložte kromě dodacího listu i vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, kde prosím uveďte čitelně i číslo objednávky. Formulář odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout ve formátu PDF nebo ve formátu WORD.


Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?

Pokud Vám dorazilo poškozené zboží, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu: [email protected]. Do zprávy přiložte fotografii produktu, popis poškození a číslo objednávky.


Přišla mi nekompletní zásilka. Jak mám postupovat?

V případě obdržení nekompletní nebo chybné zásilky nás, prosím, kontaktujte na e-mailu: [email protected]. Napište nám číslo Vaší objednávky a jaké nesprávné produkty Vám byly doručeny / jaké produkty chyběly.


Lze knihy Petra Casanovy zakoupit v běžné síti knihkupectví?

Produkty Petra Casanovy jsou oficiálně ke koupi pouze na našem e-shopu.


Mohu změnit doručovací adresu objednávky?

Pro zaplacené objednávky a ty na dobírku již adresu bohužel upravit nelze. Pokud máte vytvořenou objednávku a ještě jste nezadali platební příkaz, adresu můžeme upravit. V tom případě nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem na [email protected].


Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 607 975 171 (provozní doba Po – Pá / 8:00 – 16:00).

ČLENSTVÍ

Kde koupím členství?

Nabízíme předplatné: FC Digital       Zakoupit ho lze na odkazu: https://firstclass.cz/produkt/fc-digital/


Jaké jsou výhody členství?

Historie článků: https://firstclass.cz/temata/klub/?attribute_format.

Starší i aktuální vydání FC Kurzů: https://firstclass.cz/rubrika/fc-kurz/

Starší vydání FC Workshop: https://firstclass.cz/rubrika/fc-workshop/

Klub Motivace: Pro přidání do skupiny je nutné mít vytvořený účet na Facebooku. Stačí zde zažádat o přidání do skupiny, vyplnit číslo objednávky aktivního členství a Vaše žádost bude do 2-3 pracovních dnů schválena.

Setkání a eventy s Petrem Casanovou můžete absolvovat za zvýhodněnou cenu.

Pro více informací sledujte naše stránky. Pokud jste odběratelem newsletteru, o veškerých plánovaných akcích se dozvíte jako první.


Nelze mi dokončit objednávka členství. Co s tím?

V případě nemožnosti dokončit objednávku, máte již pravděpodobně aktivní členství nebo vytvořenou objednávku. V tom případě, prosím, kontaktujte zákaznický servis na e-mailu: [email protected].


Jakým způsobem mohu zaplatit členství?

Objednávku je možné zaplatit pouze platbou předem, tedy kartou online nebo bankovním převodem. Pro tento produkt není možná platba na dobírku.

Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte e-mailem potřebné údaje pro zadání platebního příkazu. Objednávku lze zaplatit do 14 dnů, po uplynuté této lhůty bude objednávka automaticky stornována.


Platba kartou se nezdařila, jak zaplatím objednávku?

Pokud z nějakého důvodu neprošla platba kartou online, objednávku lze zaplatit bankovním převodem na základě údajů, které obdržíte e-mailem.


Neznám své přihlašovací údaje. Kde je získám?

Přihlašovací jméno je Vaše e-mailová adresa, kterou jste použili pro založení objednávky. Heslo můžete obnovit přes zapomenuté heslo.


Od kdy mám aktivní členství a mohu využívat výhody?

Členství se aktivuje automaticky po spárování platby s objednávkou. O přijetí platby budete informováni e-mailem, následně obdržíte informační e-mail o Vašem členství a od té doby můžete využívat veškeré výhody.


Jak často vychází pracovní FC kniha?

FC kniha vychází na konci každého lichého měsíce.


Neobdržela jsem pracovní FC knihu, ačkoliv mám členství FC Kurz. Koho mohu kontaktovat?

Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu: [email protected]. Budeme rádi, pokud do e-mailu uvedete číslo objednávky členství a doručovací adresu.

Reklamaci nedoručení pracovní FC knihy je možné uplatnit do 60 dnů od vydání daného čísla.


Zasíláte i do zahraničí?

Je nám líto, ale aktuálně zasíláme pouze v rámci České republiky a na Slovensko.

Členství FC Digital je vhodné i pro zahraniční zájemce. 


Chci upravit doručovací adresu u svého členství FC Kurz. Jak?

Doručovací adresu můžete změnit přímo ve svém účtu v sekci adresa přes upravit. Nebo nás kontaktujte na e-mailu: [email protected] a s úpravou Vám rádi pomůžeme.


Jak se mohu stát členem Klubu Motivace?

Skupina Klub Motivace na Facebooku je určena členům programu FC. Je tedy třeba mít aktivní FC Kurz nebo FC Digital. Pro přidání do skupiny je nutné mít vytvořený účet na Facebooku.

Stačí zde zažádat o přidání do skupiny, vyplnit číslo objednávky aktivního členství a Vaše žádost bude do 2-3 pracovních dnů schválena.


Jak si mohu prodloužit členství?

Vaše FC členství nelze automaticky prodloužit. V případě zájmu o nové členství sledujte naše webové stránky a vytvořte si novou objednávku. 


Jak mohu zrušit členství?

Členství nelze zrušit předčasně viz všeobecné obchodní podmínky. Ukončeno bude datem jeho expirace.


Jak mohu kontaktovat Petra Casanovu?

Ohledně setkání a eventů sledujte naše stránky. Pokud jste odběratelem newsletteru, o veškerých plánovaných akcích se dozvíte jako první.


Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 607 975 171 (provozní doba Po – Pá / 8:00 – 16:00).

Top
Shopping Cart