FAQ = často kladené dotazy

Kde naleznu zakoupenou e-knihu?

E-knihy jsou po zaplacení dostupné v zákaznickém účtu na FirstClass.cz 

Ke svému účtu se přihlásíte svým registračním e-mailem a k němu příslušným heslem, pokud potřebujete nastavit nové heslo, lze tak učinit přes odkaz zapomenuté heslo.

Vaše e-knihy, si můžete v sekci E-knihy stáhnout do PC, mobilního telefonu, čtečky nebo poslat na váš email ve formátech: MOBI a EPUB. Na systému se soustavně pracuje a veškeré naše publikace budeme postupně doplňovat.

Pro převod našich formátů e-knih na PDF, využijte prosím jeden z online převodníků elektronických knih. Za převod originálního formátu do formátu PDF nepřebíráme odpovědnost.

Videonávod na stažení naleznete: ZDE

Selhala platba kartou. Co mám dělat?

Pokud selhala platba kartou, můžete vytvořit novou objednávku a zkusit opětovně platbu kartou online. Nebo lze objednávku zaplatit bankovním převodem dle pokynů, které obdržíte e-mailem.

Platba v CZK

Číslo účtu: 2001563461/2010

Variabilní symbol: číslo objednávky

Částka: dle objednávky

Platba v EUR

Číslo účtu: 2400668156/2010

IBAN: CZ0920100000002400668156

BIC: FIOBCZPPXXX

Variabilní symbol: číslo objednávky

Částka: dle objednávky

SHOP

Kdy obdržím svou objednávku?

Objednávky vyřizujeme každý pracovní den. Pokud máme zboží skladem, od přijetí platby nebo nebo při zvolení platby na dobírku obdržíte balíček obvykle do 5 pracovních dnů.


Kde naleznu informace ke své objednávce?

O průběhu vyřízení Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem. Stav naleznete také ve svém účtu.


Mám slevový kupón. Jak jej mohu uplatnit?

Slevový kód v jeho přesném znění uplatníte v 1.kroku objednávky, kde kliknete na “přidat kupón” v sekci celkem k platbě a kliknete na “použít kupón”.


Doprava a platba. Jaké jsou možnosti?

Poštovné ČESKÁ REPUBLIKA

Česká pošta

Balík do ruky – 89 Kč

Balík na poštu – 79 Kč

Zásilkovna

Doručení na Z-point – 79 Kč

Doručení na adresu – 89 Kč

PPL

Doručení na adresu – 79 Kč

Doručení na výdejní místo – 59 Kč

Některé z našich titulů, jsou k zakoupení i v naší kavárně Space Cafe bez nutnosti předchozí objednávky na adrese: Stroupežnického 3191/17, 150 00 Praha 5 – Smíchov, vstup za rohem z ulice Karla Engliše. Platba na místě je možná hotově či kartou. Otevírací doba: pondělí – pátek 8:00 – 18:00 a sobota – neděle 9:00 – 17:00.

Poštovné SLOVENSKO

Zásilkovna

Doručení na Z-point – 4 €

Doručení na adresu – 6 €

Zasíláme pouze po ČR a na Slovensko.


Jak lze zaplatit objednávku?

Online platební kartou – nejjednodušší a nejrychlejší způsob úhrady Vaší objednávky je platba kartou online.

Bankovním převodem – objednávku lze do 14 dnů od jejího vytvoření zaplatit bankovním převodem. 

Hotově či kartou – knihy lze uhradit hotově či kartou, v případě nákupu na adrese: Stroupežnického 3191/17, Praha 5, 150 00 


Lze objednané zboží vrátit?

Nepoškozené zboží z e-shopu, můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí na adresu: Firstclass.cz, sklad Dextrum Fulfillment, a.s., Kirilovova 181, Paskov, PSČ: 739 21. Do balíčku s vratkou vložte kromě dodacího listu i vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, kde prosím uveďte čitelně i číslo objednávky. Formulář odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout ve formátu PDF nebo ve formátu WORD.


Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?

Pokud Vám dorazilo poškozené zboží, kontaktujte nás prosím na e-mailu: [email protected]. Do zprávy přiložte fotografii produktu, popis poškození a číslo objednávky.


Přišla mi nekompletní zásilka. Jak mám postupovat?

V případě obdržení nekompletní nebo chybné zásilky nás, prosím, kontaktujte na e-mailu: [email protected]. Napište nám číslo Vaší objednávky a jaké nesprávné produkty Vám byly doručeny / jaké produkty chyběly.

Mohu změnit doručovací adresu objednávky?

U všech potvrzených objednávek, již bohužel adresa změnit nelze. Děkujeme za pochopení.


Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 607 975 171 (provozní doba Po – Pá / 8:00 – 14:00).

ČLENSTVÍ


Kde koupím členství?

Aktuálně nabízíme:

Nejobsáhlejší členství FC Premium obsahuje záznamy besed s odborníky a přístup k archivu celých podcastů.


Klub Motivace

Pro přidání do skupiny je nutné mít vytvořený účet na Facebooku. Poté stačí zde zažádat o přidání do skupiny.


Nelze mi dokončit objednávka členství. Co s tím?

V případě nemožnosti dokončit objednávku, máte již pravděpodobně aktivní členství nebo vytvořenou objednávku. V tom případě, prosím, kontaktujte zákaznický servis na e-mailu: [email protected].


Jakým způsobem mohu zaplatit členství?

Objednávku je možné zaplatit pouze platbou předem, tedy kartou online nebo bankovním převodem. Pro tento produkt není možná platba na dobírku.

Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte e-mailem potřebné údaje pro zadání platebního příkazu. Objednávku lze zaplatit do 14 dnů, po uplynuté této lhůty bude objednávka automaticky stornována.


Platba kartou se nezdařila, jak zaplatím objednávku?

Pokud z nějakého důvodu neprošla platba kartou online, objednávku lze zaplatit bankovním převodem na základě údajů, které obdržíte e-mailem.


Neznám své přihlašovací údaje. Kde je získám?

Přihlašovací jméno je Vaše e-mailová adresa, kterou jste použili pro založení objednávky. Heslo můžete obnovit přes zapomenuté heslo.


Od kdy mám aktivní členství a mohu využívat výhody?

Členství se aktivuje automaticky po spárování platby s objednávkou. O přijetí platby budete informováni e-mailem, následně obdržíte informační e-mail o Vašem členství a od té doby můžete využívat veškeré výhody.

Neobdržela jsem pracovní FC knihu, ačkoliv mám členství FC Kurz. Koho mohu kontaktovat?

Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu: [email protected]. Budeme rádi, pokud do e-mailu uvedete číslo objednávky členství a doručovací adresu.

Reklamaci nedoručení pracovní FC knihy je možné uplatnit do 60 dnů od vydání daného čísla.


Zasíláte i do zahraničí?

Je nám líto, ale aktuálně zasíláme pouze v rámci České republiky a na Slovensko.


Jak mohu zrušit členství?

Členství ukončíte ve Vašem účtu tlačítkem “Zrušit”.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 607 975 171 (provozní doba Po – Pá / 8:00 – 14:00).

Top
Potvrzení odstranění příspěvku
Jste si jistý, že chcete tento příspěvek smazat?
Toto okno se automaticky zavře za
Shopping Cart