Marketing

Chanel má svou lanovku

Pozoruhodný pohled, že? Zejména pro milovnice značkové módy. Na svahy Courchevelu ve francouzských Alpách vyváží lyžaře lanovka se samými kabinkami Chanel. Tedy, ehm. Uvnitř nezaznamenáte rozdíl. Karl Lagerfeld pouze navrhl potisk celkem 36 ze 72 kabinek, které mají upozornit na nový pop-up Courchevel Ephemeral Boutique na promenádě Le Tremplin. Lagerfeld zvolil skicy, na kterých je například Coco Chanel, …

Chanel má svou lanovku Pokračovat ve čtení »

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od 0.55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se zde

Obchodní dům vyrobil šokující dárkovou kolekci, která spolehlivě zkazí Vánoce

Je stříbrná neděle. A Vy ještě nemáte dárky? Hrozná zpráva je to především pro obchodníky, kteří mají vánoční nákupy za hlavní příjmové žně. Jak Vás dostat do obchodů? A jak Vás donutit, abyste nekupovali maličkosti, ale megadárky? Časopis FC v rámci rubriky Myšlení bohatých ukazuje nejen, jak vydělávají peníze jednotlivci, ale všímá si také neuvěřitelných marketingových …

Obchodní dům vyrobil šokující dárkovou kolekci, která spolehlivě zkazí Vánoce Pokračovat ve čtení »

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od 0.55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se zde

Půl miliardy za reklamu, která není vidět

Kdo přemýšlí STEJNĚ jako jiní, těžko dosáhne většího úspěchu než jiní. Přemýšlet JINAK než jiní je úkolem marketingových specialistů. Ti nejlepší jsou neřízené střely. Včera jsme psali o úžasném marketingovém tahu nízkonákladové aerolinky, která uspořádala šokující Vánoce pro své pasažéry a za cenu přijatelných výloh získala fantastickou virální reklamu. Jen článek na FirstClass.cz sdílelo přes 30 …

Půl miliardy za reklamu, která není vidět Pokračovat ve čtení »

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od 0.55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se zde

Šokující Vánoce na letišti: nízkonákladová aerolinka ukázalu světu rozdílový marketing

Časopis FC pravidelně oceňuje firmy za počiny, které vedou nejen k větším obchodním obratům, ale i k trvalé přízni zákazníků. Natáhnout klienta umí kdejaký vůl, ale získat si ho navždy umí jen opravdová esa – nemluvě o tom, že finančně to často vyjde téměř stejně, ne-li ve prospěch upřímné pomoci. Tentokrát stojí za inspiraci zámořská …

Šokující Vánoce na letišti: nízkonákladová aerolinka ukázalu světu rozdílový marketing Pokračovat ve čtení »

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od 0.55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se zde

Jak se miliony přehazují lopatou…

Jak již víte, nové vydání časopisu FC přináší svým předplatitelům na obálce speciální zlatou rybu. To proto, aby se Vám v novém roce splnilo Vaše přání. Jaká bývají? Kdo nemá peněz dost, přeje si jich obvykle vydělat víc. Budiž, to již radíme v časopise. Kdo jich má nadbytek, stýská si, že neví, co s nimi. …

Jak se miliony přehazují lopatou… Pokračovat ve čtení »

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od 0.55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se zde

Video: Jak se rvou fanynky Alexandera Wanga o novou kolekci T

Chceš z člověka udělat zvěř? Slib mu něco zadarmo. O pravdivosti tohoto rčení se přesvědčil módní návrhář Alexander Wang. Syn tajwanských emigrantů narozený v San Francisku rozhlásil do newyorských ulic, že pořádá unikátní akci, která se nikdy nebude opakovat. A že zváni jsou všichni. Charakter akce blíže neupřesnil. Záhady lákají. A tvorba 30letého kreativního ředitele francouzského módního …

Video: Jak se rvou fanynky Alexandera Wanga o novou kolekci T Pokračovat ve čtení »

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od 0.55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se zde

Jak dostat zdarma lahev za 31 milionů

Proč úspěšní lidé snáze bohatnou? Možná také proto, že mají nižší výdaje a někdy neplatí vůbec… Aktuální příklad: nigérijský zpěvák Peter Okoye, půlka R&B dua Psquare, se na Twitteru opřel do nového nejdražšího šampaňského. FirstClass.cz o něm ani psát nechtěl, jde jen o předraženou rozmařilost. Ale jedno nás pobavilo. Uvnitř je běžné šampaňské Goût de Diamants, jen …

Jak dostat zdarma lahev za 31 milionů Pokračovat ve čtení »

Pokračování článku je k dispozici pouze členům Klubu FC

Předplatit od 0.55 Kč za den

Máte již zakoupeno členství v Klubu FC?
Přihlaste se zde

0
    0
    Košík
    Košík je nyní prázdnýZpět do obchodu
      Top
      Shopping Cart